Od początku listopada rusza w telewizji kampania promocyjna „MacGyver i nowy Citan”. Autoryzowany dealer marki Mercedes-Benz, spółka Mirosław Wróbel, zaprasza internautów do wyboru wersji dźwiękowej spotu. Każdy może wybr
Volvo XC90 utrzymuje czołową pozycję pod względem bezpieczeństwa Bezpieczeństwo oparte na badaniach rzeczywistych sytuacji drogowychVolvo zmienia mapę bezpieczeństwa w segmencie SUVNajwyższe noty w zakresie bezpieczeństw
Rynek samochodów używanych – aktualna sytuacja i prognozy na 2020 rokW 2019 roku odnotowano znaczący wzrost sprzedaży samochodów używanych przy jednoczesnym spowolnieniu w sprzedaży nowych aut. Skąd te nagłe ruchy w branży
Jak wynika z ubiegłorocznego badania MotoFinance Track realizowanego przez TNS OBOP, 55 % polskich kierowców sezonowo wymienia opony z letnich na zimowe na jesieni i odwrotnie z zimowych na letnie, gdy nastanie wiosna. Większość z
Dość nietypowo, bo po raz pierwszy w historii na Facebooku, Volvo wybrało ambasadora nowego Volvo V40. Zwycięzcą został Jakub Jodłowski, który przez 3 miesiące będzie testował nowy model Volvo. Zadaniem u
Fiat Automobiles drugi rok z rzędu europejskim liderem pod względem redukcji emisji CO2Spośród dziesięciu najlepiej sprzedających się marek samochodowych w Europie, drugi rok z rzędu Fiat Automobiles zarejestrował najniższą
Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 lutego 2020 r. Czas na prawdęFakty i mity dotyczące elektromobilności Choć trend elektromobilności nie zagościł jeszcze na dobre na polskich drogach, to wokół samej tematyki pojawiło się j
Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob
W ramach rozwoju marki, Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Efektem tej współpracy ma być nowa wersja systemu multimedialnego – Volvo Sensus. Zadaniem Mitsubishi będzie opracowanie nowego systemu