materiał prasowy09 września 2019Czy wiesz, że całkowity udział transportu w emisji gazów cieplarnianych na terenie Unii Europejskiej wynosi około 25 proc., z czego 18,4 proc. generują pojazdy ciężarowe i autobusy ? Jednym z
Znany polski producent map cyfrowych, firma IMAGIS S. A. prezentuje swoje najnowsze oprogramowanie do nawigacji samochodowej o nazwie MapaMap Travel Europa. Wprowadza ono wiele nowych rozwiązań i funkcji nawigacyjnych, ale przede wsz
Debiut rynkowy Hyundaia i30 nie był może aż tak spektakularny jak jego siostrzanej Kii cee’d, to jednak również i to auto dość szybko spotkało się z dużym zainteresowaniem na naszym rynku. Na tyle dużym, że prawie od razu
Najmniejsze, designerskie Volvo jest jednym z najczęściej nagradzanych tegorocznych debiutów motoryzacyjnych. Pod koniec kwietnia samochód otrzymał tytuł „Samochodu flotowego roku w kategorii „samochodów klasy średniej Prem
Nadjeżdża Harley® on Tour – 23 motocykle. 33 imprezy. 16 krajów. Już w najbliższy weekend rozpoczyna się kolejna edycja Harley® on Tour – cyklu imprez organizowanych w całej Europie przez Harley-Davidson dla wszys
Na zakończonych niedawno targach motoryzacyjnych w Tokio, firma Audi zaprezentowała studyjny model Audi metroproject quattro – typowy dla marki projekt stylistyczny dla segmentu samochodów kompaktowych. Ten trójdrzwiowy, czteroos
W pe?ni zautomatyzowana jazda w korku, ograniczenie kolizji na skrzy?owaniach oraz redukcja do zera kolizji z udzia?em zwierz?t – to najnowsze projekty w dziedzinie bezpiecze?stwa, nad którymi pracuje Volvo. Wszystkie te r
Załoga TTC przebywa w Argentynie, przygotowując Land Cruisera do startu w Rajdzie Dakar 2010. W Nowy Rok duet Sachanbiński–Rabiega weźmie udział w uroczystej prezentacji samochodów rajdowych, która odbędzie się w stolicy Arg
Materiał prasowy, 28.01.2020 r.Mapa dla ciężarówekMała firma transportowa zaoszczędzi nawet 100 tys. zł rocznieProces projektowania podróży jest jednym z najistotniejszych elementów w całym łańcuchu dostaw. Dzięki dobr
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani