Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Audi poszerza gamę samochodów z serii A3 i A4 o cztery nowe, niezwykle mocne a zarazem ekonomiczne modele: A3 Sportback 1.9 TDI e oraz A4 2.0 TFSI e w wersjach Limousine i Avant.Zarówno w przypadku silników benzynowych (A4 2.0 &h
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d
Jedenaście z siedemnastu rozegranych odcinków specjalnych 35 Rajdu Elmot-Remy wygrała załoga Subaru Poland Rally Team Leszek Kuzaj i Jarosław Baran. Jednak prawie 20 kilometrów jazdy z przebitą oponą pozwoliło im zająć dopie
Dzięki silnemu wsparciu Toyota Motor Poland i bliskiej współpracy z Toyota France Competition, Toyota Terratrek Competition pojedzie w międzynarodowym teamie liczącym 7 samochodów rajdowych. Francusko-polsko-portugalski zespół
Jak zmniejszyć koszty paliwa w firmie budowlanej?Spóźnienia w opłatach, problemy z egzekwowaniem płatności, wzrost cen materiałów i brak pracowników to tylko niektóre z codziennych problemów branży budowlanej. Paliwo to ko
Na zakończonych niedawno targach motoryzacyjnych w Tokio, firma Audi zaprezentowała studyjny model Audi metroproject quattro – typowy dla marki projekt stylistyczny dla segmentu samochodów kompaktowych. Ten trójdrzwiowy, czteroos
Oto nowy model Łady – Lada Kalina TMS GTI. Jest to samochód o sportowym wyglądzie, bardzo ładny i elegancki.…
Jak wynika z ubiegłorocznego badania MotoFinance Track realizowanego przez TNS OBOP, 55 % polskich kierowców sezonowo wymienia opony z letnich na zimowe na jesieni i odwrotnie z zimowych na letnie, gdy nastanie wiosna. Większość z
Kampania reklamowa najnowszego kombi firmy – Volvo V70Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową pod hasłem „nowa przestrzeń wspólnych przeżyć”, której celem jest prezentacja konsumentom Volvo V70. Kampania ma pro