Coraz więcej ludzi przy planowanym zakupie auta kieruje się racjonalną ekonomią. Co zatem wybrać? Samochód nowy z niższej półki, czy starszy używany, ale o wyższym standardzie? Oczywiście oba w tej samej cenie. Obie sytuacj
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Masz już samochód, ale pociąga Cię jazda na jakimś dwuśladzie? Może chciałbyś kupić sobie harleya, a może mały motorek czy ścigacz lub skuterek? Mały skuter jest dobrym pomysłem, jeśli nie chcesz jeździć nim na więks
Dziewczyny na Harleyach? Ależ tak! III Międzynarodowy Zlot Motocyklowy AMAZONS 2007 już w najbliższy weekend 18-20 maja br. w Tarczynie!Damy na Harleyach? Oczywiście! Już w najbliższy weekend w Ośrodku „Rancho pod Bocianem�
Jak sieć 5G wpłynie na rozwój autonomicznych samochodów?Według szacunków firmy Gartner do 2020 roku na drogach poruszać się będzie około 250 mln połączonych z siecią pojazdów. Może nie będą to jeszcze całkowicie samo
W czwartej edycji plebiscytu „Złota Kierownica” organizowanego przez tygodnik „Auto Świat” zwyciężyło Volvo V40. Prestiżowy, pięciodrzwiowy hatchback uplasował się na pierwszym miejscu w kategorii aut kompaktowych, pok
Od początku lutego Volvo rozpoczęło nową ogólnopolską kampanią wizerunkową najnowszych modeli – S60 i V60. Kampania obejmie swoim zasięgiem media elektroniczne i tradycyjne. Spoty zostaną wyemitowane równie
Nowe Volvo V40 otrzymało najwyższy wynik pięciu gwiazdek w teście zderzeniowym Euro NCAP. Wynik ogólny jest najlepszym odnotowanym kiedykolwiek przez instytut – 98% ochrony dorosłych pasażerów i 100% ochrony pieszych.Fantast
Firma Castrol świętuje właśnie swoje 110 urodziny. To dobra okazja, by przyjrzeć się ponad wiekowej tradycji tej uznanej marki, która wielokrotnie rewolucjonizowała rynek motoryzacyjny swoimi przełomowymi produktami.Dokładni
Warszawa, 11 października 2017INFORMACJA PRASOWACarefleet angażuje polskie firmy w niesienie pomocy dzieciom poszkodowanym w wypadkach drogowych Uśmiech i zdrowie najmłodszych zamiast świątecznych upominków dla klientów firm