materiał prasowy, komentarz4 grudnia 2018Uwaga: w Brukseli zapadły kolejne decyzje w sprawie pracy kierowców ciężarówekPodczas 15-godzinnej rozmowy w Brukseli przyjęto stanowisko dotyczące pracowników delegowanych, czyli je
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Najmniejsze, designerskie Volvo jest jednym z najczęściej nagradzanych tegorocznych debiutów motoryzacyjnych. Pod koniec kwietnia samochód otrzymał tytuł „Samochodu flotowego roku w kategorii „samochodów klasy średniej Prem
Informacja prasowa26/08/2019Porsche zaprezentuje we wrześniu, jak tworzy nową platformę cyfrową One Digital Platform. Powstaje ona we współpracy z polską firmą ITGrape Up pomaga Porsche w cyfrowej transformacjiProdu
Informacje o korkach na żywo – ruszyło Korkowo.plRuszyło Korkowo.pl – pierwszy serwis informujący na bieżąco o aktualnej sytuacji na drogach w całej Polsce. W ciągu pierwszych 3 miesięcy funkcjonowania skorzystał
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
DRIVe – ekologiczne Volvo w sportowej stylizacjiSamochód przyjazny dla środowiska wcale nie musi być nudny. Wprost przeciwnie. Może mieć nawet sportowy charakter. Volvo Cars wprowadza sportowy pakiet R-Design dla Volvo C30
Volvo przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów pod hasłem „Wewnętrzna przemiana” Od 4 czerwca do 31 lipca, właściciele samochodów Volvo będą mogli skorzystać z usługi czyszczenia wnętrza s
Podczas 3. Kongresu Dealerów wręczono Nagrody Rynku Dealerskiego. Nagrodę specjalną – tytuł Dealera Dobrych Uczynków otrzymała firma Mirosław Wróbel za projekt „Kolory Nadziei”, realizowany