Maybach DS8 Zeppelin – najbardziej znany model samochodu marki Maybach produkowany w przedwojennej historii firmy. Należał do segmentu aut luksusowych.Początek produkcji modelu DS8 to rok 1929. Sprzedano go ogółem około 18
Od lat jednym z najpopularniejszych sposobów pozyskiwania wymarzonego auta przez Polaków jest sprowadzanie samochodu z Niemiec. Niestety, wiąże się to z wieloma niedogodnościami, które znacząco utrudniają cały proces, czyli f
26 maja rusza trzecia edycja turniejów Volvo Masters Amateur Polish Edition, jedna z największych rozgrywek golfowych dla amatorów na świecie. W tym roku Volvo Auto Polska odświeża wizerunek gry o nowy przekaz – golf to sport
Peter Horbury nowym szefem Designu Volvo Car CorporationZ dniem 1 maja Peter Horbury przejmie obowiązki szefa działu projektowania produktóww Volvo Cars.Horbury posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w dziedzinie projektow
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa
Zupełnie nowe Volvo V40 nie tylko zachęca atrakcyjną ceną – od 86 900 zł, ale również promocyjną stawką ubezpieczenia. Niezależnie od miejsca zamieszkania za pełen pakiet OC, AC i NNW w PZU zapłacimy jedynie 2,5% wartoś
W tym roku, oprócz organizacji pikników golfowych w ramach projektu Volvo World Golf Challenge, Volvo zostało sponsorem tytularnym cyklu turniejów golfowych pod nazwą Volvo Golf Business League. Z nowego cyklu zo
Właśnie rozpoczął działalność nowy salon Volvo w Warszawie – Euroservice przy Al. Jerozolimskich 239. Obiekt o powierzchni 4400 m2 jest największym salonem Volvo w Polsce. Nowy salon zdecydowanie wyróżnia się na
Znany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski został nowym ambasadorem marki Volvo. Podczas Volvo Gdynia Sailing Days sportowiec otrzymał kluczyki do Volvo XC60 Ocean Race. Oprócz promowania samochodu, żeglarz będzie reprezentował
Materiał prasowy, 10.02.2020Telematyka – nie taka straszna, jak ją malująPonad 78 proc. przewoźników dostrzega mniejsze zużycie paliwa sięgające nawet 20 proc. w skali roku, po wprowadzeniu rozwiązań telematycznych w prze