Zużycie paliwa poniżej 2 litrów na 100 km, możliwość pokonania 50 kilometrów używając wyłącznie napędu elektrycznego i emisja CO2 poniżej 50g/km – to tylko niektóre z zalet Volvo V60 Plug-In, kt&oa
Volkswageny Golfy oraz auta z 1999 roku najchętniej wystawianymi na sprzedaż samochodami używanymi w Polsce – wynika z raportu otoMoto.pl dotyczącego pierwszego półrocza 2010 rokuZ analizy ofert opublikowanych w pierwszym
Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Ukochany, lecz wysłużony pojazd odmówił posłuszeństwa? A może z powodu powiększenia rodziny trzeba zamienić sportowy samochód na większy i bezpieczniejszy? Każda decyzja o zakupie nowego pojazdu to ogromne przeżycie, któr
Volvo przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów pod hasłem „Wewnętrzna przemiana” Od 4 czerwca do 31 lipca, właściciele samochodów Volvo będą mogli skorzystać z usługi czyszczenia wnętrza s
Samochody dzielą na luksusowe oraz na pospolite. Oczywiście, jest wiele klas samochodów, jednak najwyższa półka to wypasione samochody, które mają nie tylko piękny wygląd, ale i pełne wyposażenie, niestandardowe nawet, nied
Sezon narciarski rozpoczęty! Zawodnicy po raz piąty będą walczyć o Puchar Świata. Sportowcom będzie kibicować średnio 20 tysięcy widzów. Nowy sezon narciarskiego Pucharu Świata Audi obejmuje 70 zawodów. Finał odbędzie si
Bezpieczeństwo drogowe zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE, więc naukowcy podejmują wyzwanie opracowania innowacyjnych technologii pokładowych na potrzeby branży oraz użytkowników. W ramach projektu EUROFOT (Europejsk
Znany polski producent map cyfrowych, firma IMAGIS S. A. prezentuje swoje najnowsze oprogramowanie do nawigacji samochodowej o nazwie MapaMap Travel Europa. Wprowadza ono wiele nowych rozwiązań i funkcji nawigacyjnych, ale przede wsz
Stanisław Dojs od grudnia br. objął obowiązki PR managera w Volvo Auto Polska. Będzie odpowiadał za PR produktowy i korporacyjny szwedzkiego producenta samochodów osobowych segmentu premium. Jest to nowe stanowisko utworzone w d