Volvo Car Group zainwestuje 11 miliardów dolarów w nową architekturę pojazdów i nową rodzinę silników. Te działania mają na celu wzmocnienie pozycji tego niezależnego producenta samochodów na rynku globalnym. Znaczna częś
Audi poszerza gamę samochodów z serii A3 i A4 o cztery nowe, niezwykle mocne a zarazem ekonomiczne modele: A3 Sportback 1.9 TDI e oraz A4 2.0 TFSI e w wersjach Limousine i Avant.Zarówno w przypadku silników benzynowych (A4 2.0 &h
Zupełnie nowe Volvo V40, to pięciodrzwiowy i pięcioosobowy prestiżowy hatchback, który łączy w sobie cechy samochodu kompaktowego z zaletami i wyposażeniem dużego auta. Swoją linią stylistyczną nowy model nawią
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z
Już tylko 17 dni dzieli załogę TTC od startu w Rajdzie Dakar 2010, który odbędzie się w dniach 1-17 stycznia 2010 roku w Argentynie i Chile. Do udziału w tym najbardziej prestiżowym maratonie offroadowym polski team przygotowyw
Czołowi polscy projektanci, światowej sławy modelka, flagowy model Lexus LS 600 h z napędem hybrydowym – Lexus Fashion Night już po raz czwarty!!!W Warszawie, 14 września, odbędzie się IV edycja Lexus Fashion Night, naj
Materiał prasowy, 09.05.2019Truckerzy też mają swój dzieńZ okazji Międzynarodowego Dnia Kierowcy Zawodowego Ogólnopolskie Centrum Rozliczania Kierowców odkrywa karty branży transportowej. Sprawdzamy, kto prowadzi polskie ci�
Od lat jednym z najpopularniejszych sposobów pozyskiwania wymarzonego auta przez Polaków jest sprowadzanie samochodu z Niemiec. Niestety, wiąże się to z wieloma niedogodnościami, które znacząco utrudniają cały proces, czyli f
Po zaprezentowaniu nowego Volvo V60 Plug-In, Volvo poszło o krok dalej i opracowało koncepcyjne hybrydowe Volvo XC60 łączące w sobie silnik benzynowy z napędem elektrycznym. Auto podczas ekologicznej jazdy zużywa tylko 2,3 l na
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani