Któż nie pamięta małych i dużych Fiatów, które swego czasu dominowały bezdyskusyjnie na naszych drogach? Jeszcze kilkanaście, a nawet kilka lat temu włoska marka nie miała sobie równych pod względem sprzedaży na naszym ry
Na początku listopada startują największe okołoziemskie regaty – Volvo Ocean Race. W polskich mediach ruszyła właśnie kampania reklamowa Volvo XC60 nawiązująca do tematyki regat. Kampania Volvo będzie również ob
Rozstrzygnięto wspólny konkurs Volvo i IKEA, w ramach „Dni Szwedzkiego Wzornictwa”. Najlepszą pracę stworzyła Kornelia Nowak, która już niedługo odbierze nowe Volvo V40 skonfigurowane według własnego uznania, zgodnie z ha
HARLEY-DAVIDSON® PREZENTUJE KOLEJNE TRZY NOWE MOTOCYKLE NA ROK 2014Powrót legendarnego modelu Low Rider®.Gotowy do dalekich podróży Sportster® SuperLow® 1200T oraz nowa odsłona buntowniczego modelu Street Bob® Special Editio
Wrocławska sieć dealerska wdraża najnowocześniejsze na świecie rozwiązania IT. Nowa infrastruktura, usługi i rozwiązania teleinformatyczne są dostosowane do planów strategicznych firmy i obejmują sieć siedmiu oddziałów de
Informacja prasowaHarley-Davidson OriginalsCertyfikowane motocykle używane ze sprawdzonym pochodzeniem i kompletnym badaniem technicznymHarley-Davidson uruchamia całkowicie nowy program certyfikowanych motocykli używanych pod naz
Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Miłość? Nienawiść? Jaka jest Twoja opinia?”, której celem jest prezentacja konsumentom nowego Volvo – miejskiego, designerskiego hatchbacka C30. Kampani
Materiał prasowy, 28.01.2020 r.Mapa dla ciężarówekMała firma transportowa zaoszczędzi nawet 100 tys. zł rocznieProces projektowania podróży jest jednym z najistotniejszych elementów w całym łańcuchu dostaw. Dzięki dobr
Warszawa, 02 września 2019INFORMACJA PRASOWANiemal 30 proc. firm z sektora MŚP udostępnia pracownikom samochody służbowe do użytku prywatnegoFirmowe auto do użytku prywatnego przestało być przywilejem jedynie dyrektorów i
1359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku – te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium* w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów. Po z