komunikat prasowy14 listopada 2019Kto może uratować życie na drodze?W Polsce 2 325 358 osób posiada uprawnienia do prowadzenia pojazdu kat. C, natomiast 1 362 187 ma możliwość kierowania ciężarówką wraz z naczepą (kat. C
Bezpieczeństwo drogowe zajmuje ważne miejsce wśród priorytetów UE, więc naukowcy podejmują wyzwanie opracowania innowacyjnych technologii pokładowych na potrzeby branży oraz użytkowników. W ramach projektu EUROFOT (Europejsk
Znany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski został nowym ambasadorem marki Volvo. Podczas Volvo Gdynia Sailing Days sportowiec otrzymał kluczyki do Volvo XC60 Ocean Race. Oprócz promowania samochodu, żeglarz będzie reprezentował
Niejeden użytkownik polskich dróg wyjeżdżając w poprzednich latach na długi weekend zauważył, że pomimo zwiększenia ilości aut osobowych, na niektórych odcinkach dróg krajowych oraz autostrad jedzie się jednak sprawniej.
Przed wiosennymi podróżami powinniśmy zadbać o swój samochód. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, Volvo przygotowało specjalną ofertę – „Wiosenną akcję serwisową”. Od 2
6 marca o 12:15 podczas targów motoryzacyjnych w Genewie po raz pierwszy zostanie oficjalnie zademonstrowane zupełnie nowe Volvo V40. Relację z odsłonięcia nowego Volvo będzie można śledzić bezpośrednio za pomocą stron
11 czerwca 2019materiał prasowyUwaga, brak inteligentnego tachografu w fabrycznie nowych pojazdach ciężarowych to najpoważniejsze z naruszeń i wiąże się ze wszczęciem postępowania przeciw dobrej reputacji przewoźnika drogo
W ramach rozwoju marki, Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Efektem tej współpracy ma być nowa wersja systemu multimedialnego – Volvo Sensus. Zadaniem Mitsubishi będzie opracowanie nowego systemu
Volvo poszerzyło swoją gamę modelową o nowego Crossovera – V40 Cross Country. Auto można zestawić z dwoma silnikami benzynowymi oraz trzema wersji wysokoprężnymi. Cena V40 Cross Country z silnikiem D2 rozpoczyna się od 98 4
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące. Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Sa